חפש

יום שבת, 29 בינואר 2011

ריאות פרה ברוטב מתכון מרוקאי (סאקט)


ריאות פרה ברוטב (סאקט) מתכון מרוקאי
 user posted image
 מצרכים:
1.5 ק"ג ריאות פרה טריות
4 שיני שום כתושות
2 עגבניות רכות קלופות וקצוצות
לתיבול:


מלח,פלפל לבן טחון,כמון,פפריקה חריפה ומתוקה ומעט כורכום
אופן הכנה:
יש להכין את הריאות לבישול ע"י הרתחתם במים עם מעט חומץ וניקוי מורידים מיותרים.
לאחר ניקוי הריאות יש לחתוך לקוביות יפות .
בסיר רחב ועמוק לשים מעט שמן סויה ולהוסיף את השום הכתוש ומיד להוסיף את חתיכות הריאות ע"מ לא לחרוך את השום,להוסיף את העגבניות.
לתבל בתבלינים הנ"ל (ריאות הולכות מצוין עם כמון לכן לא לחסוך בכמון),
פפריקה חריפה יש להוסיף לפי טעם אישי (אני אישית אוהבת חריף) ופפריקה
מתוקה בנדיבות.
להוסיף מים רותחים כ3 \2 מעל לריאות ולבשל על אש קטנה עד לריכוך מוחלט של הריאות .במידה וחסר מים להוסיף במהלך הבישול.

מתאים לארוחת צהריים בימות חגים


בתאבון....



הולך מצוין בשילוב של כירשה (בטן הפרה)

6 תגובות:

  1. יצא מעדן ואני גבר שלא יודע לבשל ככה כמו כמו שרשמת את המתכון פעם ראשונה הצלחה תודה לך

    השבמחק
  2. היי אלירז,
    נהדר,אני שמחה לשמוע שהצליח לך .תודה על תגובתך מחממת הלב. :-)
    מרסל

    השבמחק
  3. אני הוספתי גם גרגרי חומוס מקופסא אחרי שטיפה. יצא מעדן

    השבמחק
  4. אני מהמרוקאים של פעם אבל עגבניות בדווארה לא

    השבמחק